Söndagsångest!

OMG vilken söndagsångest man kan ha. Har inte gjort ett skit den här helgen, känns ju bra...
Igår iallafall så gick vi på bion som hette Mördaren som inte ljuger ensam, den var faktiskt riktigt bra.
Efter det åkte vi till Tilde igen och vi hade sjukt tråkigt hela kvällen.
Idag har jag bara varit hemma och satt ihop min nya garderob. Allt är klart förutom dörrarna, som tydligen är jätte svåra att sätta ihop, så det blir nästa helg.
Har också pluggar till mitt samhällsprov och så har jag lämnat in en idrottsuppgift. Nu ska jag lägga in de sista kläderna i garderoben och sen ta en dusch.
Imorgon är det måndag igen! TAGGA... eller inte.
Skönt att jag börjar tolv iallafall. Efter skolan ska jag hem och plugga som fan till provet. Kommer inte träna eftersom jag fick hjärnskakning på torsdagen den här veckan.
Kommer antagligen inte blogga något mer ikväll, men lovar att uppdatera minst två gånger imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0