Mar. 08, 2013

Förlåt för att jag inte bloggade igår.
Det gick inte vidare bra igår när jag åkte skridskor igår.
Åkte jätte lite sen tog jag av skridskorna och vi satt i solen och fikade.
Sen skulle jag gå runt ett varv, såklart ramlar jag och slår i bakhuvudet.
Pappa hämtade mig i Vällingby och vi åker till Karolinska för att kolla om det var något allvarligt, men det var bara en lätt hjärnskakning.
Så fick vara hemma idag, har typ bara kollat på tv hela dagen.
Nu kollar jag på filmen One Day, sjukt långtråkig men men.
När jag sett klart filmen ska jag ta en lång dusch.
Får vi se om jag är hemma ikväll eller drar till viksjö och träffar Tilde och Tina.

Första bilden är på Elin, från igår.
Andra är på mig, från min lodis dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0