Godnatt

Råkade publicera ett tomt inlägg, men kan inte ta bort den via mobilen...
Träningen idag var iallafall jätte roligt. Det var sjukt jobbigt men efter hade man sån skön känsla i kroppen.
Efter jag duschat gick jag hem till Tilde som hade bakat morotskaka.
Var där till typ tio och sen gick jag hem, och nu ligger jag i sängen och ska sova.
Imorgon ska vi åka skridskor i skolan... Jag är verkligen hur dålig som helst på det!
Jag bröt fan benet när jag tränade bandy när jag gick i trean.
Efter det har jag blivit jätte dålig.
Jag och Tilde ska träna på gymmet imorgon också.
Hoppas bara att jag hinner, det beror på när jag slutar eftersom vi ska gå på ett pass som börjar fem.
Nu ska jag försöka sova, puss&kram

Bild från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0