Fredag

Jag är sjukt dålig på att uppdatera!
Ska försöka bli bättre. Nu sitter jag i ett studierum i skolan och tråkar eftersom jag inte har någon spanska idag.
Får väll kolla facebook osv till tio. Kanske hämtar något som jag kan arbeta med också, det beror på om jag orkar eller inte.
Igår var skoldagen sjukt onödig. Hade ingen spanska igår häller så började elva tjugo istället. För att driva tiden var jag i bibblan men några och sen gick jag Emma, Elin och Matilda och fikade i typ två timmar. det var jätte mysigt och jag tog en kaffe och en muffins.
Efter vi slutat vid halv ett åkte jag hem och åt fixade om mig lite och sen drog jag till medborgarplatsen för att klippa håret och slinga det ljusare. Vart riktigt nöjd, inte som jag tänkt mig men är ändå nöjd. Det var väll allt om min går dag tror jag.
Efter skolan ska jag hem och ta en snabb dusch och packa ihop smink och kläder och sen dra till Tilde.
Vi ska fixa hos henne och sen drar vi till Nathalie. Tror att det kommer bli riktigt roligt.
Kommer lägga upp ett inlägg med bara massor av bilder eftersom jag inte har lagt in någon bild på de senaste inläggen, like a bildbomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0