död man och hemlös katt

Förlåt för att jag inte bloggat!
Glömde helt bort att blogga igår och hela dagen idag.
Har väll ändå inte haft något speciellt att berätta.
Oj juste! Efter skolan åkte jag hem till Amanda och chillade där till Petra slutade. Då gick vi till Hässelby gård och väntade på henne där. När vi kommer fram kommer också brandbilar, ambulanser och poliser till stationen för att det är man som typ hade fått hjärtinfarkt eller något så dom gjorde HLR as länge innan dom körde honom till sjukhuset. Det var så hemskt! Sen kom iallafall Petra och vi åkte till Stora Mossens ishall för att hämta en hemlös katt. Om vi inte skulle hämtat den, skulle de på ishallen behöva avlida den inom en vecka. Katten hade bott i ishallen i ett år eftersom ägaren (som var ty 90år) inte ville ha den, men nu var det några som hade fått allergianfall där, så det gick inte att ha kvar den.
När vi kom hem till Petra med katten så kom hennes kusin, som älskar katter, och Petras syrra lyckades övertala honom att ta hand om katten. Så vi gjorde en bra riktigt bra sak igår, det känns riktigt bra!
Skolan rullar på som vanligt, dock är det typ bara den här veckan som är vanlig i skolan.
Nästa vecka har jag ingen engelska, och veckan efter det går jag bara i skolan på onsdag och torsdag. SEN ÄR DET LOV IGEN!
Sjukt skönt man man lugnt säga.
Nu ska jag kolla på plugga och senare ikväll ska jag på möte med scouterna.
Har ingen aning om vad vi ska hitta på, men det blir nog roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0